МИШЉЕЊЕ:
ДРУГО ПОЛУГОДИШТЕ – ЧЕТВРТИ РАЗРЕД 2016/2017.
УСПЕХ УЧЕНИКА 2016/2017. | ||||||
ПРЕДМЕТ | ОЦЕНЕ | Нивои постигнућа | ||||
1. | Српски језик | 5 | ||||
Читање | 5 | |||||
Диктат | ||||||
Писани састав | 5, 5, 5 | |||||
Граматика | 5 | |||||
Лектира | 5 | |||||
Читалачка * | ||||||
Рецитовање | 5, 5, 5 | |||||
Правопис | ||||||
Домаћи задаци | 5, 5, 5 | |||||
ТЕСТ усмени | 5 | |||||
2. | Математика | 5 | ||||
Сабирање и одузимање | ||||||
Усмени одговор | 5, 5 | |||||
Писмена веж. | 5 | |||||
Једначине | ||||||
Множење | ||||||
Активност на часу (ДЗ) | ||||||
Дељење | ||||||
ТЕСТ 1 | ||||||
3. | Природа и друштво | 5 | ||||
ТЕСТ 1 | ||||||
Саобраћај | ||||||
Писмена вежба | ||||||
Активност на часу (ДЗ) | ||||||
Усмени одговор | ||||||
4. | Физичко вас. | 5- | ||||
Вежбе облик. | ||||||
5. | Ликовна кул. | 5 | ||||
5 | ||||||
6. | Музичка кул. | 5 | ||||
7. | Енглески језик | |||||
8. | Рачунари | 5 |
4.4.4017.
Писање приче „Мрав…“ (5).
Контролни задатак – личне заменице (5).
Лектира – Милован Данојлић (5).
Опис личности – писмени задатак (5).
Опис личности – домаћи задатак (5).
Усмени одговор – зависност количника и производа… (5).
Певање песме „Веверица“ (5).
14.3. Квадар и коцка (5).
Свирање и певање (5).
Математика – усмени одговор ().
Природа и друштво – усмени одговор (5).
Српски језик – усмени одговор – личне заменице (5).
17.3.2017.
„Јеленче“ – рецитовање песме (5).
„Алиса у земљи чуда“ – лектира (5).
Мтематика – усмени (5).
Валцер ().
Математика – пимена вежба (5).
„Моја омиљена животиња“ – опис (5).
Ликовна култура – плакат (5).
6.3.2017.
Математика – усмени (5).
Свирање уз певање песама по избору ученика (5).
Енциклопедије, речници, штампа за децу (5).
2.3.2017.
„Луцкаста песма“ – рецитовање (5).
„Аждаја своме чеду тепа“ – рецитовање (5).
„Пепељуга“ – препричавање (5).
Ликовна култура „Машта“ – (5).
Колут напред (5).
Читање текста „Пепељуга“ – (5).
17.2.2017. Прво полугође математика – усмени одговор (5).
17.2.2017. „Прва љубав“ – писани састав (5).
17.2.2017. „Прва љубав“ – групни рад, писани састав (5).
14.2.2017. „Прва љубав“ – изражајно читање (5).
ПРВО ПОЛУГОДИШТЕ – ЧЕТВРТИ РАЗРЕД 2016/2017.
УСПЕХ УЧЕНИКА 2015/2016. | ||||||
ПРЕДМЕТ | ОЦЕНЕ | Нивои постигнућа | ||||
1. | Српски језик | 100,00 | ||||
Читање | 4, 4, 5, 5, 5, 5 | |||||
Диктат | 5- | |||||
Писани састав | 5, 5, | |||||
Граматика | 5-, 4, 4, 5-, 4, 4 | |||||
Лектира | 5, 5 | |||||
Читалачка * | ||||||
Рецитовање | 5, 5, 5, 5-, 5, 5 | |||||
Правопис | ||||||
Домаћи задаци | 5 | |||||
ТЕСТ 1 | ||||||
2. | Математика | |||||
Сабирање и одузимање | 5, 5 | |||||
Усмени одговор | 5 | |||||
Писмена веж. | 5, 4, 5 | |||||
Једначине | ||||||
Множење | 5 | |||||
Активност на часу (ДЗ) | ||||||
Дељење | ||||||
ТЕСТ 1 | 4 | |||||
3. | Природа и друштво | |||||
ТЕСТ 1 | ||||||
Саобраћај | ||||||
Писмена вежба | 5, 5- | |||||
Активност на часу (ДЗ) | ||||||
Усмени одговор | 5-, 3-2, 5- | |||||
4. | Физичко вас. | 5, 5 | ||||
Вежбе облик. | 5, 5, 5 | |||||
5. | Ликовна кул. | 5, 5, 5 | ||||
5 | ||||||
6. | Музичка кул. | 5, 5 | ||||
5 | ||||||
7. | Енглески језик | 5, 5, 5 | ||||
8. | Рачунари | 5, 5 |
16.1.2017.
Музичка култура (5).
31.12.2016.
Новогодишња честитка (5).
Писмено множење и дељење (5).
Природа и друштво – писмена вежба (5).
„Ко да то буде“ – (5).
„МАЛИ ПРИНЦ“ – (5).
9.12.2016.
Природа и друштво – презентација (5).
Ликовна култура – активност на часу (теорија) – (5).
Сабирање и одузимање, сталност збира и разлике – писмена вежба (5).
Свирање по избору (5).
Ликовна култура „Тајно скровиште“ – (5).
„Трнова Ружица“ – изражајно читање (4).
Изражајно читање (5).
Служба речи у реченици (5).
2.12.2016.
Сталност збира и разлике (5, 5)
Стари Вијадин – рецитовање (5).
Служба речи у реченици (5).
Изражајно читање (5)
Трнова Ружица – читање (4)
Ликовна култура „Тајно скровиште“ (5)
9.11.2016. до 25.11.2016.
Рецитовање песме „Друг другу“ (5).
Изражајно читање (5).
ПИД – обнављање (5). +
„Стефаново дрво“ – (5).
Певање песме „Ој дуледу…“ (5).
Физичко васпитање – ходање по греди (5).
Пофршина правоугаоника и квадрата – усмени (5).
Изражајно читање (5).
Писани састав на задате речи (5).
„Стари Вујадин“ – рецитовање (5).
Певање песме „Ко удара тако позно…“ (5).
„Стари Вујадин“ – препричавање (5).
Површина правоугаоника и квадрата – писмена вежба ().
Опис лика (5).
Изражајно читање (5-).
Становништво – усмени одговор ().
7.11.2016.
Математика – провера знања (сабирање и одузимање, мере) – (5).
4.11.2016.
Рецитовање песме „Плави зец“ – (5).
Писмени задатак – математика (4).
31.10.2016. Свирање и певање ( ).
28.10.2016.
Положај, рељеф, сливови, реке, језера, бање и клима Србије – писмена вежба (5-).
Сабирање и одузимање преко хиљаде, текстуални задаци писмена вежба – (5).
Ликовна култура (5).
Површина фигура – провера (5).
Енглески језик (5, 5, 5).
„Сања“ – читање (5). Писани састав (5).
Математика (5-).
Множење (5).
Природа и друштво (усмени одговор) – (5).
„Пауково дело“ – рецитовање песме (5).
„Придеви“ – 5.
Свирање и певање – 5
Учешће на приредби поводом прославе 60 година од постојања основне школе „Жикица Јовановић Шпанац“, касније „Надежда Петровић“. Представили смо се певањем, играњем и ауторском кореографијом на мелодију песме „Хеј, хај бригаде“.
21.10.2016.
Сабирање и одузимање (5).
Положај, рељеф, сливови, реке, језера, бање и клима Србије (5-).
„Од пашњака до научењака“ (5).
Текстура (5).
Окобарске слике (5).
Математика – писмена вежба сабирање преко хиљаде (5)
„Пауково дело“ – изражајно читање (5).
Граматика – именице и глаголи (4).
„Од пашњака до научењака“ – изражајно читање (5).
17.10.2016.
Сабирање бројева преко хиљаде – текстуални задаци (5).
13.10.2016.
„Од пашњака до научењака“ – изражајно читање (4).
11.10.2016.
Положај и рељеф Србије, сливови, реке и језера (2-3<5).
10.10.2016.
Глаголи – прошло, садашње и будуће време (4).
Мјесец и његова бака – рецитовање песме (5-).
Прича о дечаку и Месецу ()
7.10.2016.
Провера знања – гарадивни придеви (5-).
Ликовна култура (5).
6.10.2016.
Изражајно читање (4).
Граматика – усмени одговор (4).
Граматика – усмени одговор (4).
Српски језик – усмени одговор (5-).
Вежбе трчања (5).
Вежбе трчања (5).
Вежбе хватања лопте (5).
Контролна вежба – математика (5).
Лектира: „БЕЛА ГРИВА“ (5, 5).
Музичка култура: Певање и свирање (5).
Физичко васпитање – вежбе обликовања (5).
Од 01.09.2016. до 16.09.2016.
Усмени одговор (5-).
Диктат из српског језика (5-).
Рецитовање (5).
Обнављање српског језика (100.00).
Обнављање природе и друштва (85,00).
Обнављање математике (100,00).
Рецитовање (5).
Свирање и певање (5).
Доживљај са распуста – писани састав (5).
Освалдов круг (5).
Рад са комплементарним бојама (5).
ДРУГО ПОЛУГОДИШТЕ ТРЕЋИ РАЗРЕД 2016.
2015/2016.
УСПЕХ УЧЕНИКА 2015/2016. | ||||||
ПРЕДМЕТ | ОЦЕНЕ | Нивои постигнућа | ||||
1. | Српски језик | 5 | ||||
Читање | 5, 5, 4, 5 | |||||
Диктат | 5 | |||||
Писани састав | 5, 5, 5 | |||||
Граматика | 5, 5 | |||||
Лектира | 5, 5 | |||||
Читалачка * | ||||||
Рецитовање | 5, 5, 5, 5, 5, 5 | |||||
Правопис | 4, 5 | |||||
Домаћи задаци | +, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 | |||||
ТЕСТ 1 | 5, 4 | |||||
Активност | 5 | |||||
2. | Математика | |||||
Сабирање и одузимање | ||||||
Усмени одговор | ||||||
Писмена веж. | 5, 5, 5 | |||||
Једначине | ||||||
Множење | 5 | 5 | ||||
Активност на часу (ДЗ) | ||||||
Дељење | 5 | 5 | ||||
ТЕСТ 1 | 5 | |||||
3. | Природа и друштво | |||||
ТЕСТ 1 | ||||||
Саобраћај | ||||||
Писмена вежба | 5, 4, 5 | |||||
Рељеф | ||||||
Усмени одг. | 5 | |||||
Активност на часу (ДЗ) | ||||||
4. | Физичко вас. | |||||
Вежбе облик. | 5 | |||||
5. | Ликовна кул. | 5, 5, 5, 5, 5, 5 | ||||
6. | Музичка кул. | 5 | ||||
Свирање | 5, 5, 5, 5, 5, 5 | |||||
7. | Енглески језик | 5 | ||||
8. | Рачунари | 5 |
27.5.2016.
Писмени задатак из српског језика (5).
Oцењивање свесака (5).
Свирање песме по избору (4).
„Прича о Раку Кројачу“ – читање састава (5).
,,Имају ли карте сви“ – свирање и певање (5).
,,Песма о цвету“ – рецитовање (5).
Пролећница – рецитовање (5)
Рецитовање (5)
Једначине – писмена вежба (5).
4.4. do 27.4.2016.
„БАЈКА О БЕЛОМ КОЊУ“ – препричавање (5).
Бајке (Браћа Грим) – лектира (5).
Правоугаоник и квадрат – писмена вежба (5).
„Замислита“ – рецитовање (5).
Свирање песама (5).
„Необична ствар“ – цртање (5).
Правопис – глаголи (писмена вежба) (5).
28.3. до 1.4.2016.
„Моја мајка“ – описивање (5).
Свирање и певање песама (5).
Бајка о белом коњу – читање (5).
21.3. до 25.3.2016.
„Шта је највеће“ – рецитовање (5).
„Шта је отац“ – рецитовање (5).
„Мој отац“ – домаћи рад (5).
Граматика (5).
Ликовна култура (5).
14.3. до 18.3.
Свирање и певање (5).
„Папирнати бродови“ – домаћи рад (5).
Множење и дељење – писмена вежба (5).
Граматика (5).
„Шта је највеће“ – рецитовање (5).
Природа и друштво – писмена вежба (5).
7.3. до 11.3.
„Домовина се брани лепотом“ – аитодиктат (5).
Свирање песама (5).
Драмско извођење – лектира (5).
Ликовна култура (5).
1.3. до 4.3.
„Један мој предак“ – препричавање (5).
Свирање песама (5).
„Домовина се брани лепотом“ – рецитовање песме (5).
„Пејзаж“ – ликовна култура (5).
„Срце моје домовине“ – домаћи рад (5).
4.3. Дељење троцифрених бојева једноцифреним – писмена вежба (5).
26.2. Енглески језик – диктат (5).
26.2. „Сребрни кључ и шарени хлеб“, препричавање (5).
25.2. „Сребрни кључ и шарени хлеб“, изражајно читање (4).
24.2. Рецитовање песме „Срећа“ (5).
25.2. „Сребрни кључ и шарени хлеб“, изражајно читање (4).
23.2. Правопис – писање речце „не“ и „ли“ (4).
23.2. „Химна Светом Сави“ – певање (5).
22.2. „Заљубљене ципеле“ – препричавање (5).
2015/2016.
УСПЕХ УЧЕНИКА 2015/2016. | ||||||
ПРЕДМЕТ | ОЦЕНЕ | Нивои постигнућа | ||||
1. | Српски језик | 5/10 | ||||
Читање | 5, 5, 5-4, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 3, 5- | 5, 5-, 5 | ||||
Диктат | ||||||
Писани састав | 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 | |||||
Граматика | 5, 5 | |||||
Лектира | 5 | |||||
Читалачка * | ||||||
Рецитовање | 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 | |||||
Правопис | 5 | |||||
Домаћи задаци | 5, 5, 5, 5, 5, +, 5 | |||||
ТЕСТ 1 | 3 | 3 | 3 | |||
Активност | 5, 5 | |||||
2. | Математика | |||||
Сабирање и одузимање | ||||||
Усмени одговор | ||||||
Писмена веж. | 5, 5, 4, 5, 5 | |||||
Једначине | ||||||
Множење | ||||||
Активност на часу (ДЗ) | ||||||
Дељење | ||||||
ТЕСТ 1 | 4 | |||||
3. | Природа и друштво | + | 5 | |||
ТЕСТ 1 | ||||||
Саобраћај | ||||||
Писмена вежба | 4, 4, 5 | |||||
Рељеф | 5, 5 | |||||
Усмени одг. | 3-4, 4, 5, 5 | |||||
Активност на часу (ДЗ) | +, 5, 5 | 5 | ||||
4. | Физичко вас. | +, 5 | ||||
Вежбе облик. | 5 | |||||
5. | Ликовна кул. | 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 | 5 | |||
5, 5 | ||||||
6. | Музичка кул. | 5, 5 | ||||
Свирање | 5, 5 | |||||
7. | Енглески језик | 5 | ||||
8. | Рачунари | 5, 5 |
2016.
25.1. Српски језик – тест (3).
21.1. Природа и друштво (5).
18.1. Правопис, граматика, књижевност – (3).
18.1. Народне лирске обичајне песме – рецитовање (5).
15.1. „Новогодишњи празници“ – писани састав (5).
14.1. Породично стабло (5).
14.1. Математика – прво полугође, усмени (5).
13.1. „Марко Краљевић и бег Костадин“ – рецитовање ( ).
13.1. Народне лирске обичајне песме – рецитовање (4-).
13.1. Новогодишња честитка – ликовна култура (5).
12.1. „Ерско коло“ – свирање (5).
11.1. Кретање – усмени одговор (5).
2015.
25.12. до 29.12.
Читање с разумевањем (5).
Зимска ноћ – описивање ( )
„Зима“ – рецитовање песме (5).
Граматика – писмена вежба (5).
23.12. Читање с разумевањем – ниво „A“ (5-).
22.12. Певање песама (5).
22.12. „Први снег“ – рецитовање (5).
21.12. „Да сам џин“- домаћи задатак (5).
15.12. „Себични џин“ – изражајно читање (5-).
18.12. Мере – писмена вежба (5).
14.12. Причање по унапред одређеном почетку (5).
14.12. Читање с разумевањем – ниво „Б“ (2*).
10.12. „Двије сеје брата не имале“ – народна песма (5).
7.12. „Животне заједнице“ – писмена вежба (5).
4.12. „Кројач и див“ – писани састав (ДЗ) (+).
4.12. „Лукићев лист“ – похваљен за објављену песму. Браво Василије!
3.12. „Кројач и див“ – изражајно читање (3).
2.12. Орнаменти (5)
1.12. Свирање песама (5).
1.12. Сабиранње и одузимање троцифрених бројева – писмена вежба (5).
25.11. Опис књижевног лика – (+).
30.11. „Животне заједнице“ – усмени одговор (5).
23.11. „Народне умотворине“ – (5).
23.11. Учествовао у стварању одељењског ликовног рада „Поздрав Сунцу“ – (5). Истиче се у раду.
16.11. до 20.11.
„Женидба врапца Подунавца“ – рецитовање (5).
„Чардак ни на небу ни на земљи“ – скраћено препричавање (5).
„Прича о Сандри“ – писање приче (5).
13.11. „Чардак ни на небу ни на земљи“ изражајно читање (5).
12.11. „Парк“ – презентација (5). Истиче се у раду!
3.11. „Ђачки завет“ (5).
3.11. Музичка култура – свирање (5).
4.11. „Марко Краљевић и бег Костадин“ (5).
4.11. Ликовна култура – колаж (5).
2.11. Služba reči u rečenici (subjekat, predikat, vreme, način i mesto vršenja radnje) – pismena provera (5).
29.10. „Šume“ – prezentacija (5) – ističe se u radu!
28.10. „Lav i bik“ – pisani sastav (5).
28.10. „Pečat“ – likovna kultura (5).
28.10. „Lav i bik“ – izražajno čitanje (5).
28.10. Optužili su me lažno“ – pisani sastav (5).
27.10. „Oholica“ – izražajno čitanje (5).
26.10. Priroda i društvo – pismena vežba (4).
23.10. „Oktobarske boje“ – opisivanje (5).
21.10. „Vuk i jagnje“ – prepričavanje u prvom licu jednine (5).
20.10. „Carić“ – prepričavanje koristeći opis iz teksta (5).
19.10. Kružnica, ugao, prepoznavanje, imenovanje, crtanje – pismena vežba (4).
12.10. Upravni govor – pisana vežba (5).
8.10. Reljef i vode našeg kraja – pisana vežba (4).
2.10. Бројеви до 1000, римске цифре – писмена вежба (5). 28.9. Душан Радовић – рецитовање песама (5) – лектира. 23.9. Бројеви до 1000 – писмена вежба (4). 23.9. „Чудесна лепота јесени“ – описивање (5). 21.9. Стваралаштво – песме (5). 21.9. „Септембар“ – рецитовање песме (5). 17.9. Рељеф, завичај, воде нашег краја (5). 16.9. „Љутито мече“ – рецитовање песме (5). 16.9. „Љутито мече“ – причање и препричавање (5). 16.9. Посластичарски дневник – стварање (5). 15.9. „Љутито мече“ – читање (5-4). 14.9. „Свитац тражи пријатеља“, препричавање (5). POŠTOVANI VASO, ŠALJEM LOZINKU ZA NOVINARSKO IZVEŠTAVANJE: GLAVNIUREDNIK 14071936vko POSTUPAK PRIJAVLJIVANJA: dejanoviskolarci.skolskisajt.rs/wp-admin SREĆNO! 2015.
УСПЕХ УЧЕНИКА 2015. | ||||||
Ред број | ПРЕДМЕТ | ОЦЕНЕ | Нивои постигнућа | |||
Основни | Напредни | |||||
1. | Српски језик | 5 | ||||
Читање | 5, 5, 5, 5L, 5l, 5, 4, 5, 5 | 5 | ||||
Диктат | 5L, 5L | 5 | ||||
Писани састав | 5, 5, 5, 5, 5 | 5 | ||||
Граматика | ||||||
Лектира | 5, 4, 5, 5, 5, 5 | 5 | ||||
Читалачка * | ||||||
Рецитовање | 5, 5, 5, 5, 5, 5 | 5 | 5 | |||
Правопис | 5 | 5 | ||||
Преричавање | ||||||
ТЕСТ 1 | ||||||
Латиница | ||||||
2. | Математика | 5, 5, 5 | 5 | |||
Сабирање и одузимање | ||||||
Усмени одговор | ||||||
Мере | ||||||
Једначине | 5 | 5 | ||||
Множење | 5, 5, 5,5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 | 5 | 5 | |||
Активност на часу (ДЗ) | 5 | |||||
Дељење | 5, 5, 5, 5, 4, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 4, 5, 5, 5, 5 | 5 | 5 | 5 | ||
МИСЛИША | 5, 5 | 5 | ||||
3. | Свет око нас | 5, 4 | ||||
ТЕСТ 1 | ||||||
Саобраћај | ||||||
Писмена вежба | 5, 4, 5 | 5 | ||||
4. | Физичко вас. | 5 | 5 | |||
Вежбе облик. | 5 | 5 | ||||
5. | Ликовна кул. | 5, 5, 5, 5, 5 | 5 | |||
6. | Музичка кул. | 5, 5, 5 | 5 | |||
7. | Енглески језик | 5, 5 | 5 | |||
8. | Рачунари | 5, 5 | 5 |
26.5. Жива и нежива природа – усмени одговор (4).
25.5. Велико почетно слово, употреба тачке, упитника и узвичника (5).
22.5. Писани састав „Вук и овца“ (5).
15.5. „Дај ми крила један круг“, рецитовање (5).
11.5. Jednačine (određivanje nepoznatog činioca, deljenika, delioca) – (5).
11.5. „Мајка Јову у ружи родила“ – рецитовање (4).
8.5. „Мајка Јову у ружи родила“ – изражајно читање (5).
7.5. „Животиње“ – писмена вежба (5).
5.5. „Ено где лети цвет“ – изражајно читање (4).
30.4. Лектира, избор песама за децу Љ. Ршумовић (5).
29.4. Рецитовање песме „Патак и жабе“ (5).
28.4. Множење и дељење, текстуални задаци – писмена вежба (5).
24.4. Recitovanje pesme „Prolećno jutro u šumi“ (5). 22.4. Lektira – „Narodne poslovice“ (5). 21.4. Diktat – pisana slova latinice (5). 16.4. Писмена вежба: Биљке, делови биљке (4). 7.4. Писмена вежба: дељење бројевим 2, 3, 4, 5, 10, текст. задаци са две операције (5). 23.3. „ВРАБАЦ И ЛАСТЕ“ – изражајно читање (5). 20.3. „НА ИЗЛЕТУ“ – писани састав (5). 11.3. Певање песме о мајци (5). 10.3. „PESMA ZA MAMINE OČI“ – RECITOVANJE (5). 5.3. DIKTAT – ŠTAMPANA SLOVA LATINICE (5). 4.3. LEKTIRA – PISMENA VEŽBA (4). 2.3. ЛЕКТИРА „АНДЕРСЕНОВЕ БАЈКЕ“ – АНАЛИЗА ТЕКСТА И ПРЕПРИЧАВАЊЕ (5). 27.2. ПИСМЕНА ВЕЖБА – ЗАДАЦИ СА ДВЕ ОПЕРАЦИЈЕ, ТЕКСТ. ЗАДАЦИ (5). 23.2. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА (5). 24.2. МАТЕРИЈАЛИ – УСМЕНИ ОДГОВОР (5). 23.2. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА (5). 24.2. МАТЕРИЈАЛИ – УСМЕНИ ОДГОВОР (5). 18.2. IZRAŽAJNO ČITANJE TEKSTA „PAS I NJEGOVA SENKA“ (5). 6.2. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „Лепо је све што је мало“, Д. Радовић (5). 30.01. Множење – усмена провера
У продуженом боравку, у току слободног времена, усменим путем је утврђено знање ученика везано за таблицу множења. Сваки ученик је имао задатак да покаже знање у три круга провере. Задатак, у оквиру првог круга, је био да брзо и тачно одговоре на 10 насумично одабраних задатака из таблице множења броја 6 и бројем 6. У другом кругу су решавали простије форме текстуалних задатака (5 задатака по ученику). У трећем кругу су решавали по 10 задатака из таблице можења са свим до сада обрађеним бројевима.
Ученици који су на часу најбоље оцењени су поставили и по који задатак, како самог израчунавања, тако и текстуални, чему су приступили веома озбиљно и одговорно. То су: Васа, Милош, Павле, Петра, Марија Р. и Јана. Од почетка саме провере су Марија Р. и Јана одабране као чланови комисије.
Сви ученици су упознати са постигнутим резултатом и оценом али и са тим да у понедељак морају да оправдају остварене резултате.
Учитељица Едита 29.1. PRIČE O SVETOM SAVI – PREPRIČAVANJE (5). 28.1. IZRAŽAJNO ČITANJE TEKSTA O SVETOM SAVI (5). 27.1. PEVANJE PESME „DELOVI BILJKE“ NA ŠKOLSKOJ PRIREDBI „ŠKOLSKA SLAVA – SVETI SAVA“ (5). 2014/2015.
УСПЕХ УЧЕНИКА 2014/2015. | ||||||
Ред број | ПРЕДМЕТ | ОЦЕНЕ | Нивои постигнућа | |||
1. | Српски језик | 5 | ||||
Читање | 5, 4, 5, 5, 5 4, 4 | |||||
Диктат | 5 | |||||
Писани састав | ||||||
Граматика | 5, 5, 5 | |||||
Лектира | 5, 5, 5, 5 | + | 5+, + | |||
Читалачка * | 5 | |||||
Рецитовање | 5, 5, 5, (5), 5 | |||||
Правопис | 5, 5, 5, 5, 4 | |||||
Домаћи рад | 5 | |||||
ТЕСТ 1 | 5 | |||||
Препричавање | 5, 5 | 5 | ||||
2. | Математика | 5 | ||||
Сабирање и одузимање | 5, 4, 5 | |||||
Усмени одговор | 5, 5, 4 | |||||
Мере | 4 | |||||
Једначине | 5 | |||||
Множење | 5 | |||||
ТЕСТ 1 | 5 | |||||
ЗАДАЦИ | 5 | + | ||||
3. | Свет око нас | 5 | ||||
ТЕСТ 1 | 5 | |||||
Саобраћај | 4 | |||||
Усмени одговор | 4 | |||||
Рељеф и воде | 4 | |||||
4. | Физичко вас. | 5 | ||||
Вежбе облик. | 5 | |||||
5 | ||||||
5. | Ликовна кул. | 5, 5, 5, 5 | 5 | |||
6. | Музичка кул. | 5, 5, 5 | 5 | |||
5 | ||||||
7. | Енглески језик | 5, 5 | 5 | |||
8. | Рачунари | 5, 5 | 5 |
2014/2015.
Василије је изузетно вредан, одговоран и дружељубив. Испуњава све захтеве и проналази начин да искаже своју амбициозност кроз правилан однос према окружењу. Радо учествује у групном раду уз потребно уважавање туђих ставова. Слободан је у комуникацији са учитељем и друговима. Одликује га јака мотивисаност и педантност у раду. Увек је спреман да помогне другарима.
26.12. МОЖЕЊЕ БРОЈЕВА 2, 3, 4, 5, 10 – ОЦЕНА (5) 17.12. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ (4) 15.12. ВЕЛИКО ПОЧЕТНО СЛОВО (5) 8.12. ПРЕПРИЧАВАЊЕ САДРЖАЈА ФИЛМА ИЛИ ПОЗОРИШНЕ ПРЕДСТАВЕ (5) – ИСТИЧЕ СЕ! 6.12. „ГЛЕДАЛИ СМО ФИЛМ“ – ПРИЧАЊЕ, ПРЕПРИЧАВАЊЕ – ДОМАЋИ РАД (5) 2.12. РЕЉЕФ И ВОДЕ – ПИСМЕНА ВЕЖБА (4) 1.12. АСОЦИЈАЦИЈЕ (5) – ИСТИЧЕ СЕ! 27.11. ЈЕДНАЧИНЕ – ПИСМЕНА ВЕЖБА (5) 26.11. ГЛАГОЛИ – 5 25.11. ЈЕДНАЧИНЕ – УСМЕНИ ОДГОВОР (4) 20.11. РЕЉЕФ И ВОДЕ – УСМЕНИ ОДГОВОР (4) 20.11. РЕЧЕНИЦЕ, ИМЕНИЦЕ – ПИСАНА ВЕЖБА (5) 19.11. ПЕВАЊЕ ПЕСАМА (5) 18.11. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „ТАЈНА“ (5) 14.11. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „ЈЕДНОГА ДАНА“ (5) 13.11. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „ЈЕДНОГА ДАНА“ (5) 12.11. ПИСАНА ВЕЖБА – САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЉЊЕ (5) 13.11. ЛЕКТИРА „БИБЕРЧЕ“ (5) – ИСТИЧЕ СЕ У РАДУ! 7.11. ЗАДАЦИ С ДВЕ ОПЕРАЦИЈЕ – УСМЕНИ ОДГОВОР (5) 6.11. ДРАМА И ПОКРЕТ (5) 5.11. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „ЗНА ОН УНАПРЕД“ (5) 3.11. САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ – УСМЕНИ ОДГОВОР (5) 27.10. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „СЕДАМ ПРУТОВА“ (5) 24.10. САОБРАЋАЈ (4) – ПИСМЕНА ВЕЖБА 17.10. ЛИКОВНА КУЛТУРА – ВЕТРЕЊАЧА (5) 16.10. САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ – ПИСМЕНА ВЕЖБА (5) 9.10. ПРИЧА ПО СЛИКАМА (5) 8.10. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „КАД ПОЧНЕ КИША ДА ПАДА“ (5) 7.10. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „КАД ПОЧНЕ КИША ДА ПАДА (4) 3.10. ЛЕКТИРА – РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ – (5) 19.9. УПОТРЕБА ВЕЛИКОГ СЛОВА – ПИСАНА ПРОВЕРА – (5) 18.9. АУТОДИКТАТ ПЕСМЕ „ШКОЛА“ – (5) 17.9. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „ШКОЛА“ – (5) 15.9. УПОТРЕБА ВЕЛИКОГ СЛОВА – ПРОВЕРА ЗНАЊА (5) 1.9. ЛЕКТИРА: ПРЕПРИЧАВАЊЕ И АНАЛИЗА ПРОЧИТАНОГ (5). 1.9. МАТЕМАТИКА: УРАЂЕНО 66 ЗАДАТКА. 2014. 11.6. МАТЕМАТИКА (ГОДИШЊА ПРОВЕРА ЗНАЊА) – ВЕОМА УСПЕШНО! 2.6. ПИСАНА ПРОВЕРА „САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ“ – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ОЧЕКИВАЊИМА (ПОТРЕБНА ПОМОЋ ПРИ РАДУ)! 2.6. ИНТЕРПРЕТАЦИЈА ТЕКСТА „ДВЕ РУКЕ“ – ВЕОМА УСПЕШНПО! 30.5. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „ДВЕ РУКЕ“ – ВЕОМА УСПЕШНО! 28.5. ПРОВЕРА ЗНАЊА (САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ, ТЕКСТУАЛНИ ЗАДАЦИ) – ВЕОМА УСПЕШНО! 26.5. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „ЗЕЦ И ВУК“ – ВЕОМА УСПЕШНО! 26.5. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „СЛИКОВНИЦА“ – ВЕОМА УСПЕШНО! 21.5. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „ЦРТАНКА“ – ВЕОМА УСПЕШНО! 14.5. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „ХЛЕБ“ – ВЕОМА УСПЕШНО. 13.5. „МОЈ ДРУГ (ДРУГАРИЦА)“, ОПИСИВАЊЕ – ВЕОМА УСПЕШНО. 13.5. УПОРЕЂИВАЊЕ БРОЈЕВА, ДЕСЕТИЦЕ ПРВЕ СТОТИНЕ -ВЕОМА УСПЕШНО (ПРОВЕРА ЗНАЊА). ИСТИЧЕ СЕ! 9.5. ЧИТАЊЕ БРОЈЕВА НА БРОЈЕВНОЈ ПРАВИ – ВЕОМА УСПЕШНО. ОДРЕЂИВАЊЕ ПРИПАДНОСТИ БРОЈА ДЕСЕТИЦИ ПРВЕ СТОТИНЕ – ВЕОМА УСПЕШНО. 9.5. ЛЕКТИРА „ГРИГОР ВИТЕЗ“ – ВЕОМА УСПЕШНО РЕЦИТУЈЕ ПЕСМЕ. 8.5. КОРПА С ВОЋЕМ (ЦРТАЊЕ) – ВЕОМА УСПЕШНО. 5.5. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ (НЕПОЗНАТИ ТЕКСТ) – ВЕОМА УСПЕШНО. 5.5. САБИРАЊЕ, ОДУЗИМАЊЕ И УПОРЕЂИВАЊЕ ДЕСЕТИЦА ПРВЕ СТОТИНЕ – ИСТИЧЕ СЕ У РЕШАВАЊУ ЗАДАТАКА! 30.4. САБИРАЊЕ, ОДУЗИМАЊЕ И УПОРЕЂИВАЊЕ ДЕСЕТИЦА ПРВЕ СТОТИНЕ – ВЕОМА УСПЕШНО РЕШИО ЗАДАТКЕ (ПРОВЕРА ЗНАЊА). 28.4. ЛЕКТИРА „ИЗБОР ПОЕЗИЈЕ ЗА ДЕЦУ“ – ВЕОМА УСПЕШАН. ИСТИЧЕ СЕ У РАДУ! 25.4. САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ ДО 20, ТЕКСТУАЛНИ ЗАДАЦИ – ВЕОМА УСПЕШАН (ПВ) 24.4. ОСОБИНЕ МАТЕРИЈАЛА – ПОКАЗУЈЕ ИНТЕРЕСОВАЊЕ И БОГАТО ЗНАЊЕ. 10.4. ИНТЕРПРЕТАЦИЈА ПЕСМЕ „ВЕЛИКО СЛОВО“ – ВЕОМА УСПЕШНО. 8.4. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „ДВА ЈАРЦА“ – ВЕОМА УСПЕШНО. 8.4. ИНТЕРПРЕТАЦИЈА ПЕСМЕ „ХВАЛИСАВИ ЗЕЧЕВИ“ – У СКЛАДУ С ОЧЕКИВАЊИМА. 7.4. РЕЦИТОВАЊЕ ПЕСМЕ „ПРОЛЕЋЕ“ – ВЕОМА УСПЕШНО. 2.4. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „ДУГА“ – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ОЧЕКИВАЊИМА. 1.4. САБИРАЊЕ ЈЕДНОЦИФРЕНИХ БРОЈЕВА С ПРЕЛАЗОМ ДЕСЕТИЦЕ – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ОЧЕКИВАЊИМА (ПОТРЕБНА ПОМОЋ УЧИТЕЉА). 1.4. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ОЧЕКИВАЊИМА (ПОТРЕБНА ПОМОЋ УЧИТЕЉА). 28.3. ПРЕПРИЧАВАЊЕ ТЕКСТА „БАЈКА О ЛАБУДУ“ – ВЕОМА УСПЕШАН. 27.3. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „БАЈКА О ЛАБУДУ“ – У СКЛАДУ С ОЧЕКИВАЊИМА. 26.3. „НЕОБИЧНА ПТИЦА“ – ИЛУСТРУЈЕ У СКЛАДУ С ОЧЕКИВАЊИМА (ПОТРЕБНА ПОМОЋ). 26.3. СТВАРАМО СВОЈУ ПРИЧУ О ПРОЛЕЋУ – ВЕОМА УСПЕШАН. 26.3. САБИРАЊЕ ДВОЦИФРЕНОГ И ЈЕДНОЦИФРЕНОГ БРОЈА ДО 20 – У СКЛАДУ С ОЧЕКИВАЊИМА. 24.3. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „ГОЛУБ И ПЧЕЛА“ – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ОЧЕКИВАЊИМА. 21.3. ПИСАЊЕ ПО ДИКТАТУ – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ЗАХТЕВИМА. 20.3. ПИСАНИ САСТАВ НА ТЕМУ „ДВА ДРУГА“ – У СКЛАДУ С ОЧЕКИВАЊИМА (ВЕОМА УСПЕШНО). 19.3. РАДНА СВЕСКА „МАТЕМАТИКА“ (БРОЈЕВИ ДО 20; ПИСАНА ПРОВЕРА) – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ОЧЕКИВАЊИМА. 19.3. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ ТЕКСТА „ДВА ДРУГА“ – ВЕОМА УСПЕШНО. 18.3. „ЖИВА ПРИРОДА“ – ПИСАНА ПРОВЕРА – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ЗАХТЕВИМА. 18.3. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ (НЕПОЗНАТИ ТЕКСТ) – У СКЛАДУ С ПОСТАВЉЕНИМ ЗАХТЕВИМА. 14.3. ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ