Поделићемо ученицима вежбанке, а затим укратко подсетити на правила и процес израде писменог задатка.
Кажемо ученицима да ће добити три теме, а да ће они сами изабрати једну, њима најближу. Када изаберу тему ученици треба пажљиво да изаберу грађу и пажљиво распореде појединости. – Писаћемо само на левој страни. – Издвојићемо наслов прескакањем два реда. – Уводну реченицу написати увучено прескакањем једног реда од наслова. – Композиција задатка захтева поштовање увода, разраде и закључка. – Обратити пажњу на општу уредност, на рукопис, као и на језичку, стилску и правописну коректност. Истакнути захтеве ( у прилогу ) |
Записаћемо наслове тема на табли:
1. Јесен је закорачила у моје место. 2. Јесен у мојој улици. 3. Један јесењи дан.
Сваки ученик ће изабрати једну тему и уписати је у своју вежбанку. Ученици затим пишу састав. |