ВОРДПРЕС – ШКОЛСКЕ ВЕБ СТРАНЕ

Предности коришћења Вордпреса за прављење личних и школских веб-страна су:

  • локализован је на српски језик;
  • можете имати много (бесплатних) блогова;
  •  креирање и уређивање блога је лако из добро организоване контролне табле и алата за уређивање, а дизајнирање лако уз мноштво бесплатних шаблона;  п
  • овезивање са другим услугама олакшава могућност мултимедијалних садржаја на једноставан начин (Јутјуб, Слајдшер, Твитер, Фејсбук…);
  • омогућава дељење различитих мултимедијалних прилога, праћење статистике на дневном и месечном нивоу и др.

Највећа је предност Вордпреса то што омогућава интерактивност на више планова:  на релацији креатор блога – читалац путем дискусија у простору за коментаре испод сваког прилога (чак на 10 нивоа за оне који коментаришу, а притом, уредници блога све коментаре могу да контролишу) и међу ауторима самог блога,који  може уређивати неограничен број корисника који могу да имају једну од четири улоге: управник, уредник, аутор, сарадник.

Због оваквих предности Вордпрес-блога, он надилази првобитну намену дневника на мрежи и користи се у различите сврхе:

  • као веб-презентација различитих фирми које поспешује пословање и рекламу,
  • као новине или часопис,
  • као место за представљање појединаца и удружења и њихових идеја и активности,
  • као место где се чува, прати и излаже пројектна и друга документација или архивска грађа…

Вордпрес-блог користи и у школске сврхе:

  • као подршка наставном процесу било ког предмета;
  •  као место где се поједине или све ваннаставне и слободне активности у школи могу представити, као начин да се школске новине и гласила бесплатно објаве,
  • као прилика да се покрене и поведе он-лајн дебата родитеља, ученика и наставника и стручних сарадника на неку актуелну школску тему;
  • као место размене наставних искустава и материјала;
  • као врста корпоративне меморије школе у коју се смешта архивска грађа, води летопис школе, од чега не мора све бити јавно;
  • као могућност отварања неке врсте сентименталног журнала одељенских заједница, који уређују одабрани, а остаје као траг

Author: УЧИТЕЉ ДЕЈАН